Reklama

Stal Gorzów na Twitterze, 10 tys. biletów już sprzedanych

Stal Gorzów
26/09/2012 20:14
Po osiągnięciu ponad 11 tysięcy fanów na Facebooku marketingowcy Stali stawiają na kolejny portal społecznościowy, a mianowicie Twittera.

- Twitter i przysłowiowe ""ćwierkanie"" stanowi idealne, kolejne narzędzie marketingowe budujące relację z kibicami Stali Gorzów - mówi Jacek Gumowski, marketing manager gorzowskiej Stali.

Jak się okazuje, założenie żółto-niebieskiego profilu na portalu Twitter przed finałowymi meczami o Drużynowe Mistrzostwo Polski 2012 nie jest przypadkiem. Marketingowcy klubu z ulicy Kwiatowej argumentują, że jest to najlepszy moment, by dać wszystkim fanom kolejne, nowe źródło pozyskiwania informacji z życia klubu i nie tylko.

- Krótkie wiadomości będziemy starać się „ćwierkać” codziennie. Kilku adminów będzie nadzorować konto Stali, by każdy kto także lubi ćwierkać znalazł dla siebie ciekawe, i co najważniejsze, szybkie informacje. Twitter nie wymaga tworzenia i redagowania newsów, a co za tym idzie w 140 znakach możemy zamknąć bardzo szybką, ważna, ciekawą, świeżą informację, zanim jeszcze ukaże się ona w postaci obszernego newsa na stalgorzow.pl - dodaje Gumowski.

Nowy profil z pewnością będzie tętniącym ciekawostkami źródłem pozyskiwania informacji i interakcji z klubem Stal Gorzów. - W pierwsze kilka godzin od momentu powstania konta Stali na Twitterze mieliśmy już ponad 80 obserwujących, zatem jest zapotrzebowanie na tego typu media. I to chcemy dać kibicom, bo Stal Gorzów to coś więcej niż klub - kończy marketing manager Stali.

Profil znajdziemy pod adresem: twitter@stalgorzow1947

Bilety
Jak świeże bułeczki rozchodzą się bilety na pierwszy finałowy mecz Enea
Ekstraligi, który już 7 października na stadionie im. Edwarda Jancarza. Od
momentu otwarcia sprzedaży sprzedanych zostało ponad 1800 wejściówek, co
razem z karnetami oraz miejscem dla kibiców drużyny przyjezdnej łącznie daje
blisko 8 tys. miejsc zajętych.

Sprzedaż biletów już od 26.09.2012r. w sklepie klubowym w Galerii Askana
oraz punktach partnerskich. Tylko i wyłącznie w dniu 26.09.2012r dodatkowo
sprzedaż w kasach stadionowych od godz. 10:00 do 18:00.

Trwa także sprzedaż w Internecie - www.stal.kupbilety.pl

Posiadacze karnetów na sezon 2012 wchodzą na zawody za okazaniem całorocznej
wejściówki.

Harmonogram sprzedaży:

26.09.2012 - 01.10.2012 – Przedsprzedaż otwarta
02.10.2012 – 07.10.2012 – Sprzedaż otwarta

Przedsprzedaż wejściówek:

Trybuna Wysoka:
Bilet normalny - 60zł
Bilet ulgowy - 50zł

Trybuna Niska
Bilet normalny - 50zł
Bilet ulgowy - 35zł

Sprzedaż otwarta:

Trybuna Wysoka:
Bilet normalny - 50zł
Bilet ulgowy - 40zł

Trybuna Niska
Bilet normalny - 40zł
Bilet ulgowy - 30zł

W przypadku odwołania zawodów podstawą do zwrotu za bilet jest posiadanie
paragonu potwierdzającego zakup.

Punkty partnerskie Stali Gorzów, gdzie prowadzona jest sprzedaż wejściówek
na mecze ligowe:
- EBIS (Tonery, Atramenty), róg Dekerta i Czartoryskiego, Gorzów
Wielkopolski
- Salon meblowy Sukces - ul. Okrężna 1, Strzelce Krajeńskie

Wejście na bilety ulgowe przysługuje wyłącznie młodzieży uczącej się,
studentom do 25 roku życia, kobietom, rencistom i emerytom za okazaniem
dokumentu uprawniającego do zniżki.

Dzieci do lat 7 – wstęp bezpłatny (bez rezerwacji miejsca).

W sprzedaży są również:

- Bilet VIP - 300 zł - upoważnia do wejścia na trybunę główną przed i w
trakcie zawodów oraz skorzystania z cateringu jak również upoważnia do
wejścia do parku maszyn po zakończonych zawodach - liczba biletów
ograniczona.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do