Partner Stali Gorzów, marka Tyskie, wraz z klubem przygotowuje nową akcję dla fanów żółto-niebieskich. Startujemy już od kolejnego meczu, czyli najbliższej niedzieli.
O co chodzi? Za główną bramą wejściową stanie urna, do której należy wrzucać kapsle po piwie Tyskie. Musimy uzbierać 120 tysięcy kapsli, aby sponsor akcji przeznaczył dla klubu gratyfikację pieniężną.
- W zasadzie kibice mogą zbierać kapsle już teraz, a w niedzielę tylko wrzucić je do urny. Od poniedziałku urna będzie stała już w sklepie klubowym w Galerii Askana i tam akcja będzie kontynuowana. Będziemy informować o postępach zbiórki na portalach społecznościowych. Co 10 tysięcy kapsli będziemy wrzucać stosowne info - mówi Jacek Gumowski, marketing manager gorzowskiej Stali.
Jarek Kulczycki z Tyskie zaznacza, że marka ta zawsze wychodzi naprzeciw oczekiwaniom kibiców i zawsze chce być z nimi blisko, stąd pomysł na taką akcję we współpracy z nadwarciańskim klubem. - W momencie zebrania 120 tysięcy kapsli ufundujemy czek na 10 tysięcy złotych - dodaje Kulczycki.
Siedem tysięcy złotych zostanie przekazane na sprzęt dla juniorów, a pozostałe trzy tysiące zasilą konto Stowarzyszenia Kibiców Stali Gorzów „Stalowcy”, które wraz z grupą Ultras Sonadores wykorzysta kwotę do zrobienia efektownej oprawy.
- Warto dodać, że jeśli uda nam się szybko zebrać wymaganą ilość kapsli, to można będzie oprawę ujrzeć już podczas ostatniej kolejki Stali Gorzów w domu, czyli meczu ze Spartą Wrocław - dodaje Gumowski.
kibic To nie łatwiej zamiast zbierać kapsle ,puścić osobę (osoby) z puszką żeby zbierały za sprzęt dla juniorów ( już nie mówiąc że to klub powinien zapewnić juniorom sprzęt z budżetu klubu)
odpowiedz
Zgłoś wpis
Podziel się swoją opinią
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
kibic To nie łatwiej zamiast zbierać kapsle ,puścić osobę (osoby) z puszką żeby zbierały za sprzęt dla juniorów ( już nie mówiąc że to klub powinien zapewnić juniorom sprzęt z budżetu klubu)