Kilka dni temu informowaliśmy, że trwają prace nad nowym logo siatkarskiego GTPS Gorzów. W dniu dzisiejszym klub zaprezentował swoją nową szatę graficzną.
Logo zostało zaprojektowane przez Grzegorza Górnego z firmy trzyGieGRX. W stu procentach oddaje naszą nową strategię nie tylko wizerunkową, ale także tą marketingową. Jest przede wszystkim nowoczesne. W logo umieszczona została piłka,przypominająca nowoczesną piłkę do siatkówki firmy "MIKASA". Myślę, że kibice sportu ( nie tylko siatkówki), będą rozpoznawać nowe logo oraz kojarzyć je z naszym pięknym miastem, a liczne przedsiębiorstwa kreować na nim swój pozytywny wizerunek, a także promować swoje produkty. - pisze w oficjalnym komunikacie specjalista ds. marketingu, Michał Siniecki.
To nie koniec nowości. GTPS pracuje nad dwiema ofertami marketingowymi, w tym nad wspomnianym kilka dni temu Klubem Biznesu. Aktualnie przebudowywana jest oficjalna strona klubu www.gtpsgorzow.pl.
Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, będziemy chcieli świadczyć potencjalnym mecenasom sportu, świadczenia z branży "e-marketingu". Staramy się także pozyskać punkty partnerskie, w których będziemy mogli rozprowadzać gadżety klubowe m.in. koszulki, kubki, długopisy, szaliki itp. Być może jeszcze w tym sezonie powstanie oficjalny sklepik internetowy klubu. - kontynuuje Siniecki - Chcę przypomnieć wszystkim kibicom nie tylko w Gorzowie i okolicach, ale wszystkim w kraju, że istnieje gorzowska siatkówka.
BYŁ, BĘDZIE, JEST – GORZOWSKI GTPS! - dodaje na koniec nowy menedżer klubu.
Komentarze opinie