Przyjechali tu by przyjrzeć się kondycji marki Gorzów Przystań i zdecydować w jakim kierunku powinna zmierzać. Dziś odbywają warsztaty z urzędnikami, przedstawicielami instytucji kultury, szkolnictwa, klubów sportowych i ruchami obywatelskimi. Mowa o zewnętrznej firmie reklamowej, wyspecjalizowanej w marketingu publicznym i terytorialnym.
Wnioski z dzisiejszych warsztatów i przeprowadzonych wśród mieszkańców badań mają wyznaczyć kierunki komunikacji i promocji miejskiej marki. Wstępne analizy wskazują już jednak pewien trop i - jak mówi Mateusz Zmyślony - ma to być normalność.
- Kluczem do normalności i nowego kierunku promocji marki ma być edukacja - dodaje Mateusz Zmyślony.
- Nasze badania wśród mieszkańców podzielone były na cztery etapy - mówi Karolina Majewska.
Dzisiejsze warsztaty odbywają się w Przystani Sportów Wodnych przy ulicy Fabrycznej 3. Od godziny 16:00 do 17:00 przewidziano spotkanie z ruchami miejskimi, które będzie otwarte dla wszystkich mieszkańców, chcących zabrać głos w dyskusji.
Komentarze opinie