21 lutego największa polska sieć medyczna uruchomiła centrum medyczne w Gorzowie - to pierwszy w województwie lubuskim ośrodek Grupy LUX MED. Grupa prowadzi obecnie ponad 100 placówek ambulatoryjnych w całym kraju. Centrum medyczne pod marką LUX MED w Gorzowie faktycznie działa już od połowy stycznia 2013 i przyjmuje pacjentów, jednakże oficjalne otwarcie nastąpiło w ostatni czwartek. Na oficjalne otwarcie w siedzibie firmy pojawił się zarząd firmy LUX MED, prezydent miasta Gorzowa Tadeusz Jędrzejczak, byli dyrektorzy Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie, biznesmeni i media.
LUX MED zlokalizowany jest przy ulicy Górczyńskiej 17 w Gorzowie. Pacjenci mogą korzystać z opieki lekarzy internistów, pediatrów, laryngologów, okulistów, neurologów, chirurgów, ortopedów, nefrologów, ginekologów, specjalistów medycyny rodzinnej i medycyny pracy. W najbliższych tygodniach do centrum medycznego dołączą także lekarze specjalizujący się w dermatologii, urologii i kardiologii. W placówce wykonywane są badania laboratoryjne, ginekologiczne, EKG, USG, a także spirometria i audiometria. Poradnia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 20. Do dyspozycji pacjentów jest także bezpłatny parking.
Grupa LUX MED ma pod swoją opieką ponad milion osób w całym kraju. Pacjentami gorzowskiej placówki mogą być klienci indywidualni, a także osoby zatrudnione w firmach, które zapewniają swoim pracownikom opiekę medyczną w centrach medycznych Grupy LUX MED. Klienci indywidualni mogą korzystać z usług płatnych każdorazowo przed wizytą lub też z tzw. Planów Opieki Medycznej opisanych szerzej tutaj. Ceny Planów Opieki Medycznej dla klientów indywidualnych zaczynają się już od 330 zł rocznie.
Pacjenci Grupy LUX MED mają dostęp do wielu udogodnień, takich jak ogólnopolska infolinia, internetowa rezerwacja wizyt (dostępna także za pośrednictwem smartfonów), przypomnienie o terminie wizyty poprzez sms, czy też internetowy sklep. Grupa kładzie bardzo duży nacisk na standard obsługi pacjentów, dzięki czemu została nagrodzona m.in. godłem Jakość Obsługi 2012.
Komentarze opinie