Reklama

MZK ułatwia składanie wniosków i skarg

RMG Fm
11/03/2013 13:29
Miejski Zakład Komunikacji przygotował ""Przewodnik po komunikacji miejskiej"". Zainteresowani znajdą tam zbiór podstawowych informacji oraz zasad którymi powinni kierować się pasażerowie. Są tam między innymi informacje o tym kto decyduje o dodatkowych połączeniach i w jaki sposób złożyć wniosek w tej sprawie.

Przewodnik pobrać można ze strony spółki. To jednak nie koniec. Zakład ułatwia pasażerom także składanie wniosków i reklamacji dotyczących funkcjonowania komunikacji miejskiej.

Rzecznik dodaje, że MZK ma 30 dni na udzielenie odpowiedzi na reklamacje czy skargi pasażerów.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do