Reklama

Jacek Wójcicki o zaktualizowanej strategii zarządzania marką

RMG Fm
24/11/2016 23:30
- To dla nas wyzwanie - Jacek Wójcicki. W jego opinii Gorzów w niektórych sferach jest ""w sam raz"". Nad wieloma, aby były ""w sam raz"", trzeba jednak popracować.

Dlatego zaktualizowana strategia zarządzania marką zakłada, że Gorzów powinien postawić przede wszystkim na edukację. Jacek Wójcicki uważa, że inwestując w naukę miasto będzie tym samym inwestowało w rozwój swoich mieszkańców, którzy będą chcieli w Gorzowie zostać. Za aktualizację zarządzania marką miasta zapłacono krakowskiej firmie Eskadra 150 tys. zł.



O nowej wizji marki i kierunkach rozwoju miasta poinformowano mieszkańców we wtorek w dawnej Łaźni Miejskiej. Teraz uchwała w tej sprawie trafi pod obrady miejskich radnych. Następnie ma zostać powołany zespół, który będzie nadzorował rozpoczęcie zmian i wdrażanie wizji nowej marki.

Gorzów.W sam raz
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do