Reklama

Hasło promujące nową markę miasta nie jest plagiatem

RMG Fm
05/12/2016 08:04
Wszystko wskazuje na to, że hasło promujące nową markę miasta nie jest plagiatem.

Przypomnijmy, temat wywołał radny Jerzy Synowiec, który wskazał, że dwa lata temu sieć marketów promowała się hasłem ""Kaufland - Dla mnie w sam raz"". W mieście rozgorzała dyskusja czy firma, która przygotowała nową strategię promocji Gorzowa, dopuściła się plagiatu. Do magistratu w końcu dotarło pismo od Grupy Eskadra, w którym czytamy m.in., że ""użyty w sloganie idiom ‘w sam raz’ jest wynikiem samodzielnej, indywidualnej kreacji i twórczości"".

Dariusz Sass, radca prawny Urzędu Miasta tłumaczy, że o plagiacie w tym przypadku nie mogło być mowy.

Przypomnijmy, opracowanie nowej marki miasta kosztowało około 150 tysięcy złotych.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do