Hasło promujące nową markę miasta nie jest plagiatem
RMG Fm
05/12/2016 08:04
Wszystko wskazuje na to, że hasło promujące nową markę miasta nie jest plagiatem.
Przypomnijmy, temat wywołał radny Jerzy Synowiec, który wskazał, że dwa lata temu sieć marketów promowała się hasłem ""Kaufland - Dla mnie w sam raz"". W mieście rozgorzała dyskusja czy firma, która przygotowała nową strategię promocji Gorzowa, dopuściła się plagiatu. Do magistratu w końcu dotarło pismo od Grupy Eskadra, w którym czytamy m.in., że ""użyty w sloganie idiom ‘w sam raz’ jest wynikiem samodzielnej, indywidualnej kreacji i twórczości"".
Dariusz Sass, radca prawny Urzędu Miasta tłumaczy, że o plagiacie w tym przypadku nie mogło być mowy.
Przypomnijmy, opracowanie nowej marki miasta kosztowało około 150 tysięcy złotych.
Komentarze opinie