Filharmonia Gorzowska stała się już rozpoznawalną marką- mówiła dziś w Radiu Gorzów jej szefowa Małgorzata Pera. Potwierdzeniem tego ma być choćby fakt zaproszenia naszych muzyków do Filharmonii Narodowej w Warszawie, gdzie wykonali ""Koncert muzyki Oscarowej"".
Małgorzata Pera dodała, że w ubiegłym roku filharmonia była tą gorzowską instytucją kultury, która pozyskała najwięcej środków ze źródeł zewnętrznych - od sponsorów, z ministerstwa czy z fundacji:
Małgorzata Pera mówi, że w ciągu ostatniego roku frekwencja podczas koncertów wyniosła średnio ok. 90 procent. Ogromnym zainteresowaniem cieszą się też wszelkie wydarzenia edukacyjne prowadzone przez placówkę. W ciągu ostatnich pięciu lat filharmonia zorganizowało półtora tysiąca wydarzeń, odwiedziło ją ponad 200 tysięcy osób.
Komentarze opinie