Reklama

Filharmonia Gorzowska zakończyła sezon

RMG Fm
26/06/2016 07:02
Filharmonia Gorzowska stała się już rozpoznawalną marką- mówiła dziś w Radiu Gorzów jej szefowa Małgorzata Pera. Potwierdzeniem tego ma być choćby fakt zaproszenia naszych muzyków do Filharmonii Narodowej w Warszawie, gdzie wykonali ""Koncert muzyki Oscarowej"".

Małgorzata Pera dodała, że w ubiegłym roku filharmonia była tą gorzowską instytucją kultury, która pozyskała najwięcej środków ze źródeł zewnętrznych - od sponsorów, z ministerstwa czy z fundacji:

Małgorzata Pera mówi, że w ciągu ostatniego roku frekwencja podczas koncertów wyniosła średnio ok. 90 procent. Ogromnym zainteresowaniem cieszą się też wszelkie wydarzenia edukacyjne prowadzone przez placówkę. W ciągu ostatnich pięciu lat filharmonia zorganizowało półtora tysiąca wydarzeń, odwiedziło ją ponad 200 tysięcy osób.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do