Jeszcze w tym roku będzie wiadomo, czy ulica Kostrzyńska po modernizacji będzie dwupasmowa - poszerzona o teren, na którym teraz znajdują się m.in. budynki mieszkalne, czy też jednopasmowa - ale rozszerzona o zmodernizowaną trakcję tramwajową. Jak mówi naczelnik wydziału inwestycji Władysław Żelazowski - pierwsza koncepcja powstała cztery lata temu, ale od tego czasu zmienił się w Gorzowie układ komunikacyjny. Zachodnia Obwodnica odciążyła miasto - rozważamy więc, co będzie lepsze i tańsze - mówi. Jeden wariant będzie się opierał na wersji sprzed czterech lat, ale będzie poszerzony o dwujezdniową ulicę aż za starą mleczarnię, a nie jak zakładano początkowo - do ulicy Dobrej.
Natomiast wersja druga będzie jedynie poszerzoną Kostrzyńską właśnie o zmodernizowane tory. Wybrany wariant koncepcji - po zaakceptowaniu przez prezydenta - będzie realizowany od przyszłego roku - dodaje naczelnik Żelazowski.
Komentarze opinie