Reklama

Czy hasło przewodnie nowej marki Gorzowa to plagiat?

RMG Fm
30/11/2016 14:15
Czy hasło przewodnie nowej marki Gorzowa to plagiat?

Przekonany jest o tym radny Jerzy Synowiec, który wskazuje, że dwa lata temu sieć marketów promowała się poprzez kampanię ""Kaufland - Dla mnie w sam raz"".

Co na to magistrat? Prezydent Jacek Wójcicki odpowiada ze spokojem - O plagiacie nie ma mowy.

Radny Jerzy Synowiec nie pozostawia suchej nitki na nowej marce miasta i zapowiada, że zamierza stworzyć spot reklamowy wyśmiewający nową strategię promocji Gorzowa.

Przypomnijmy, opracowanie nowej marki miasta kosztowało około 150 tysięcy złotych.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do