Reklama

Zwycięzcy konkursu PremiumBrand 2006

16/06/2006 16:17
W pierwszym badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006 półtora tysiąca konsumentów oceniło najlepsze działające w Polsce brandy i 63 z nich przyznało prestiżowy tytuł Marki Wysokiej Reputacji.
Marki związane z branżą motoryzacyjną, które uzyskały tytuł Marki Wysokiej Reputacji (w porządku alfabetycznym) to:
- Centra
- Citroen
- Fiat
- Opel
- Peugeot
- Renault
- Skoda
- Toyota
- Volkswagen

„Reputacja jest nierozłącznie związana z marką. Można powiedzieć, że nie ma marki bez reputacji. Jeżeli marka zaczyna tracić reputację prędzej czy później przestanie ona istnieć na rynku. Ranking PremiumBrand wyróżnia marki o najwyższej reputacji, czyli te, które w oczach konsumentów są swego rodzaju creme de la creme, czyli marki które osiągnęły najwyższe stadium zaufania konsumenckiego - stwierdza Aleksander Krzyżowski Dyrektor Generalny Stowarzyszenia ProMarka.

Wśród kryteriów, które podlegały ocenie, znalazły się: zaufanie i lojalność wobec marki, prestiż, dobre imię, popularność i znajomość marki, CSR (Corporate Social Responsibility) oraz tzw. referencje - czyli gotowość do rekomendowana marki innym ludziom.

Badanie na reprezentatywnej próbie 1,5 tys. respondentów przeprowadziła firma Millward Brown SMG/KRC na podstawie metodologii przygotowanej przez firmę Maison Research Consulting.

Badanie prowadzone zostało jest w 8 kategoriach.

Ranking Marek Wysokiej Reputacji oraz brandy, które uzyskały tytuł Marek Najwyższej Reputacji poznamy na gali finałowej 22 czerwca.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do