Podczas dzisiejszej konferencji prasowej w magistracie wiceprezydent Tadeusz Tomasik poinformował o zmianach organizacyjnych w Urzędzie Miasta. – Zmiany organizacyjne nie spowodują zwiększenia zatrudnienia, a co za tym idzie potrzeby organizacji konkursów na wolne stanowiska – mówił T. Tomasik.
Powstanie nowego wydziału – transportu publicznego wymogła ustawa o transporcie publicznym z 16 grudnia 2010 r., mówiąca m.in. o podziale zadań na operatora i organizatora komunikacji. Wydział transportu publicznego tworzą byli pracownicy Miejskiego Zakładu Komunikacji oraz wydziału dróg i transportu publicznego. Dyrektorem wydziału jest Leszek Gnitecki. Wydział transportu publicznego składa się z trzech oddziałów – 1) oddziału przewozów (planowanie usług, organizacja przewozów, uprawnienia transportowe do przewozów drogowych), 2) oddziału kontroli usług (kontrola biletów, windykacja opłat komunikacyjnych i kontrola świadczonych przez MZK usług np. wyposażenie pojazdów, czystość itp.), 3) oddziału parkingów (windykacja opłat). Siedziba mieści się przy ul. Okólnej 2.
Pozostałą część wydziału dróg i transportu publicznego połączono z wydziałem gospodarki komunalnej tworząc – wydział infrastruktury miejskiej Urzędu Miasta. Wydział składa się z czterech oddziałów – 1) oddziału ds. urządzeń komunalnych, 2) oddziału ds. zieleni miejskiej, 3) oddziału ds. utrzymania dróg i 4) oddziału ds. zarządzania drogami. Pracownicy wydziału zajmują pomieszczenia przy ul. Kombatantów 38, w przypadku byłego wydziału gospodarki komunalnej jest to X piętro i te same numery telefonów, natomiast oddziały ds. dróg zajmują VIII piętro i zachowują dotychczasowe numery telefonów. Dyrektorem wydziału infrastruktury miejskiej jest Agnieszka Kuźba, dotychczas dyrektor wydziału gospodarki komunalnej, a jej zastępcą jest Agnieszka Szurgot, dotychczas kierownik oddziału ds. planowania remontów i przygotowania dokumentów w wydziale dróg i transportu publicznego.
- Przeprowadzka byłych pracowników wydziału dróg i transportu do budynku przy ul. Kombatantów odbędzie się 5 i 6 lipca. Wtedy to mogą pojawić się przejściowe trudności w obsłudze interesantów, za co z góry przepraszamy – mówił sekretarz miasta Ryszard Kneć.
Wiceprezydent T. Tomasik poinformował także, że z wydziału rozwoju i promocji zostanie wydzielone biuro rozwoju i aglomeracji gorzowskiej.
Józef wozniak proszę o zainteresowanie się nawierzchnią drogi przy ul. pomorska od postoju txi do walczaka makabra dziura na dziurze uszkadzamy zawieszenia
odpowiedz
Zgłoś wpis
Podziel się swoją opinią
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Józef wozniak proszę o zainteresowanie się nawierzchnią drogi przy ul. pomorska od postoju txi do walczaka makabra dziura na dziurze uszkadzamy zawieszenia