Reklama

Zespół sprzedaży i marketingu IMC w ofensywie

03/04/2006 20:22
Iberia Motor Company S.A. - generalny importer aut marki SEAT w Polsce - wzbogacił się o nowych pracowników.
Kliknij, aby powiększyćBartłomiej Piwnicki z dniem 1 kwietnia objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu. Do jego głównych zadań będzie należał dalszy wzrost sprzedaży i zwiększanie udziału w rynku samochodów marki SEAT w Polsce. Ważnym zadaniem będzie również wzmocnienie wizerunku marki oraz rozwój współpracy z siecią partnerską.

Bartłomiej Piwnicki karierę zawodową rozpoczął w 1992 r. w Banku Inicjatyw Gospodarczych, gdzie współtworzył departament marketingu. Kolejne doświadczenia obejmują pracę w agencji LOWE|GGK Direct Warszawa, Renault Polska oraz AIG Polska, gdzie był odpowiedzialny m.in. za budowę struktury sprzedaży bezpośredniej. Tuż przed dołączeniem do zespołu IMC S.A. Bartłomiej Piwnicki piastował stanowisko szefa sprzedaży i marketingu w DAF Trucks Polska gdzie, pomimo postępującej dekoniunktury w branży motoryzacyjnej, w sposób zasadniczy przyczynił się do zmiany pozycji tej marki w Polsce w latach 2005/2004 - skok z pozycji 5. na 2.

Kliknij, aby powiększyćJednocześnie Tomasz Grzyb, dotychczasowy szef działu logistyki IMC S.A., został mianowany zastępcą dyrektora ds. marketingu. Tomasz Grzyb jest związany z Grupą Iberia Motor Capital Group (IMCG) nieprzerwanie od 1999 r. W tym czasie, nieustannie poszukując nowych wyzwań, piastował m.in. stanowisko zastępcy dyrektora sprzedaży oraz zastępcy dyrektora ds. zarządzania siecią dealerską. Od stycznia br. Tomasz Grzyb jest także członkiem rady nadzorczej firmy Fermata - spółki wchodzącej w skład Grupy IMCG - specjalizującej się w obsłudze logistycznej branży motoryzacyjnej.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do