Skoda może rozwijać się dynamicznie, nie odbierając jednocześnie klientów siostrzanej marce Volkswagen - powiedział w wywiadzie dla magazynu "Automotive News Europe" prezes Skoda Auto, Detlef Wittig. - Takie analizy robimy każdego miesiąca. Volkswagen więcej klientów traci na rzecz marek konkurencyjnych niż Skody".
Detlef Wittig chce doprowadzić czeską markę do osiągnięcia poziomu sprzedaży 500 tys. egzemplarzy, a prognoza na rok bieżący zakłada osiągnięcie wyniku około 485 tys. sztuk. "Jesteśmy obecnie w drugiej fazie naszej ekspansji - powiedział prezes Wittig. - Rozszerza się geograficzny zasięg naszej działalności i wzbogaca się nasza oferta modelowa".
Jak zapowiedział przedstawiciel Skoda Auto, czeska marka będzie oferować pięć oddzielnych modeli zamiast trzech, jak obecnie. W przyszłym roku pojawi się auto klasy minivan, a najpóźniej w pierwszych miesiącach roku 2009 wprowadzony zostanie model terenowy zbliżony do koncepcyjnego Yeti, którego można było oglądać podczas targów we Frankfurcie.
Komentarze opinie