Reklama

Wzrost sprzedaży Skody nie kosztem gorszych wyników marki VW

21/10/2005 07:50
Skoda może rozwijać się dynamicznie, nie odbierając jednocześnie klientów siostrzanej marce Volkswagen - powiedział w wywiadzie dla magazynu "Automotive News Europe" prezes Skoda Auto, Detlef Wittig. - Takie analizy robimy każdego miesiąca. Volkswagen więcej klientów traci na rzecz marek konkurencyjnych niż Skody".

Detlef Wittig chce doprowadzić czeską markę do osiągnięcia poziomu sprzedaży 500 tys. egzemplarzy, a prognoza na rok bieżący zakłada osiągnięcie wyniku około 485 tys. sztuk. "Jesteśmy obecnie w drugiej fazie naszej ekspansji - powiedział prezes Wittig. - Rozszerza się geograficzny zasięg naszej działalności i wzbogaca się nasza oferta modelowa".

Jak zapowiedział przedstawiciel Skoda Auto, czeska marka będzie oferować pięć oddzielnych modeli zamiast trzech, jak obecnie. W przyszłym roku pojawi się auto klasy minivan, a najpóźniej w pierwszych miesiącach roku 2009 wprowadzony zostanie model terenowy zbliżony do koncepcyjnego Yeti, którego można było oglądać podczas targów we Frankfurcie.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do