Wysyłanie zapytań do producentów samochodów drogą e-mailową na niewiele się zdaje. Ten, kto liczy na szybką informację, musi skorzystać w telefonu.
Takie są wyniki badań przeprowadzonych przez firmę Comtech na temat jakości obsługi klientów przez Internet wśród 18 firm samochodowych. Tylko na około dwie trzecie wysłanych e-mailem zapytań była w ogóle jakaś reakcja, średnio po upływie 5,1 dni roboczych.
BMW, Nissan oraz Toyota wypadły w zestawieniu zdecydowanie najlepiej, udzielając odpowiedzi na e-maile od klientów w ciągu 24 godzin. W przypadku Skody czas oczekiwania to trzy dni. Na szarym końcu znalazł się Fiat z wynikiem średnio jednego miesiąca.
Statystycznie tylko sześć na 10 zapytań doczekało się w ogóle odpowiedzi. Lexus, producent z górnej półki, nie odpowiedział na żadne zapytanie.
Komentarze opinie