Reklama

Wysłanie e-maili do producentów mało pomaga

23/02/2006 18:56
Wysyłanie zapytań do producentów samochodów drogą e-mailową na niewiele się zdaje. Ten, kto liczy na szybką informację, musi skorzystać w telefonu.
Takie są wyniki badań przeprowadzonych przez firmę Comtech na temat jakości obsługi klientów przez Internet wśród 18 firm samochodowych. Tylko na około dwie trzecie wysłanych e-mailem zapytań była w ogóle jakaś reakcja, średnio po upływie 5,1 dni roboczych.

BMW, Nissan oraz Toyota wypadły w zestawieniu zdecydowanie najlepiej, udzielając odpowiedzi na e-maile od klientów w ciągu 24 godzin. W przypadku Skody czas oczekiwania to trzy dni. Na szarym końcu znalazł się Fiat z wynikiem średnio jednego miesiąca.

Statystycznie tylko sześć na 10 zapytań doczekało się w ogóle odpowiedzi. Lexus, producent z „górnej półki”, nie odpowiedział na żadne zapytanie.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do