W wyniku przeprowadzonych zmian organizacyjnych związanych z wejściem w życie Ustawy z dnia 16 grudnia 2010 roku, o publicznym transporcie zbiorowym z dniem 1 lipca 2011 r. powołany został w Urzędzie Miasta Gorzowa Wlkp. Wydział Transportu Publicznego.
Do zadań nowego Wydziału, realizującego funkcję organizatora publicznego transportu zbiorowego, należy m.in.:
- sprawowanie nadzoru nad działalnością operatorów i przewoźników w zakresie transportu zbiorowego,
- kontrola biletów w pojazdach operatorów i przewoźników oraz windykacja opłat dodatkowych,
- planowaniem komunikacji zbiorowej (wnioski dotyczące uruchomienia nowych linii komunikacyjnych lub zmiany tras linii już funkcjonujących)
/ WNIOSKI dotyczące korekt rozkładów jazdy należy kierować do Miejskiego Zakładu Komunikacji, ul. Kostrzyńska 46, 66 – 400 Gorzów Wlkp./
- tworzeniem planów strategicznych rozwoju komunikacji miejskiej.
Komentarze opinie