W gorzowskim magistracie nastąpiły zmiany organizacyjne. Dotychczasowy Wydział Rozwoju i Promocji Miasta podzielony został na dwa niezależne organy: Biuro Promocji Miasta, którego dyrektorem jest Małgorzata Pera i Biuro Rozwoju Miasta i Aglomeracji, którego dyrektorem został Krzysztof Karwatowicz. Biura mieszczą się w budynku przy ul. Kombatantów 34.
Oprócz tego powstał Gabinet Prezydenta Miasta, który będzie odpowiedzialny m.in. za: koordynację działań związanych z patronatem prezydenta, przygotowanie i prowadzenie korespondencji okolicznościowej prezydenta, koordynację polityki informacyjnej oraz przekazywanie informacji środkom masowego przekazu, organizację konferencji prasowych, udzielanie odpowiedzi na krytykę prasową, realizowanie zadań związanych z funkcjami doradczymi, współdziałanie przy organizowaniu obchodów rocznic, uroczystości i świąt państwowych z udziałem prezydenta, koordynację działań z zakresu dostępu do informacji publicznej
Przypomnijmy o zmianach organizacyjnych, o których już informowaliśmy. Powstał nowy wydział - Transportu Publicznego. Wydział Transportu Publicznego tworzą byli pracownicy Miejskiego Zakładu Komunikacji oraz Wydziału Dróg i Transportu Publicznego. Dyrektorem wydziału jest Leszek Gnitecki. Siedziba mieści się przy ul. Okólnej 2.
Pozostałą część wydziału dróg i transportu publicznego połączono z wydziałem gospodarki komunalnej tworząc - Wydział Infrastruktury Miejskiej Urzędu Miasta. Dyrektorem jest Agnieszka Kuźba, dotychczas dyrektor wydziału gospodarki komunalnej. Wydział mieści się w Watralu.
Nowy regulamin organizacyjny dostępny będzie w miejskim Biuletynie Informacji Publicznej.
Komentarze opinie