Reklama

Wydatki na reklamę aut osobowych - listopad 2006

05/02/2007 21:03
W listopadzie wydatki producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach (telewizja, radio, gazety i magazyny) wyniosły w sumie ponad 46,2 mln zł - wynika z danych firmy Expert-Monitor. Dla porównania, kwota przeznaczona na ten sam cel rok wcześniej osiągnęła poziom 48,1 mln zł.
Największe kwoty na reklamę aut osobowych przypadły gazetom (14,3 mln zł) i stacjom telewizyjnym (14,1 mln zł), które wyprzedziły kolejno magazyny (9,7 mln zł) i radio (8,1 mln zł). Wydatki na reklamę samochodów osobowych stanowiły jedynie 3,2% wszystkich nakładów na reklamę w mediach.

Licząc od początku roku, wydatki reklamowe producentów i importerów samochodów osobowych osiągnęły poziom prawie 587,3 mln zł. Wynik ubiegłoroczny to 543,2 mln zł.

W porównaniu z danymi za 2005 r. wydatki na reklamę samochodów osobowych w listopadzie bieżącego roku zmniejszyły się o 3,9%. Liczba emisji wyniosła łącznie 14 468 (+23,1%). Najwięcej reklam samochodowych ukazało się w radiu (10 052), a na dalszych pozycjach były stacje telewizyjne (2 745), gazety (1 316) oraz magazyny (355).

W podobnej statystyce za jedenaście miesięcy bieżącego roku liczba emisji wyniosła 185 523 (+15,8%). Zdecydowanie najwięcej spotów wyemitowały stacje radiowe (110 481), wyprzedzając pod tym względem telewizję (55 706), gazety (15 317) oraz magazyny (4 019).
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do