Reklama

Wskaźnik Optymizmu Konsumentów

19/01/2005 15:02
Jak wynika z najnowszego raportu IPSOS, w styczniu nastroje konsumentów praktycznie nie uległy zmianie. Nieznacznie wzrosła wartość wskaźnika klimatu gospodarczego (o 2 punkty), spadła natomiast wartość wskaźnika skłonności do zakupów.

Większym optymizmem cechują się osoby młode, z wyższym wykształceniem i większymi dochodami. Na uwagę zasługuje istotna poprawa nastrojów, jaka dokonała się w ostatnim czasie wśród rolników. Przed rokiem Wskaźnik Optymizmu Konsumentów w tej grupie badanych kształtował się na poziomie 64 punktów, obecnie wynosi 91 punktów. Na tak znaczący wzrost wpłynęły korzyści, jakie rolnikom przyniosło członkostwo Polski w Unii Europejskiej.

Ostatnie badanie pokazuje, że zmalały nasze obawy przed wzrostem cen, co może sugerować spadek inflacji w najbliższych miesiącach. Powoli spadają również obawy przed wzrostem bezrobocia.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do