Reklama

Wiosenna kolekcja Aygo

19/03/2006 21:08
Wystartowała kampania „Wiosenna kolekcja Aygo”, przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi dla Toyota Motor Poland. Celem akcji jest prezentacja specjalnie przygotowanej na wiosnę limitowanej edycji wzorów graficznych karoserii Aygo oraz zachęcenie do zakupu Toyoty Aygo w kredycie 60/40.
Kliknij, aby powiększyćKampania będzie miała miejsce w prasie, radiu oraz w internecie i jest skierowana do kobiet niezależnych, lubiących miejski gwar i chcących wyróżniać się z tłumu.

Pomysł kreatywny akcji polega na pokazaniu możliwości dostosowania grafiki na karoserii Aygo do indywidualnego charakteru klienta. Na wiosnę do 50 dotychczasowych wzorów graficznych dołączyło pięć kolejnych. Kolekcja grafik wiosennych, spośród których mogą wybierać klienci kupujący Aygo, została stworzona zgodnie z najnowszymi wiosennymi trendami i odzwierciedla wszystko co najmodniejsze. Została zaprojektowana na podstawie obserwacji trendów lansowanych przez projektantów mody w tym sezonie.

Dodatkowo oferta wiosennej kolekcji Toyoty Aygo została uzupełniona o specjalny kredyt 60/40, w ramach którego samochód jest dostępny w cenie od 19 900 zł (60% wartości auta klient wpłaca podczas zakupu, a pozostałe 40% płaci za rok bez odsetek).

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do