Reklama

Większe nakłady na marketing marki Lexus

16/05/2006 22:39
Koncern Toyota chce dzięki ofensywie marketingowej zwiększyć w Europie sprzedaż samochodów luksusowej marki Lexus.
„W tym roku podwoimy budżet marketingowy Lexusa do 80 mln EUR - zapowiedział szef sprzedaży na Europę Thierry Dombreval w poniedziałkowym wywiadzie dla dziennika „Financial Times Deutschland”.

W roku ubiegłym budżet marketingowy Lexusa został już zwiększony o 25%. Japoński koncern intensyfikuje działania, które mają na celu mocniejsze zakorzenienie marki Lexus w świadomości klientów kupujących luksusowe auta jak BMW, Mercedes-Benz oraz Audi. „Potrwa jeszcze, zanim nam się to uda - przyznał Thierry Dombreval.

W poniedziałek Toyota poinformowała, że nie ma planów wybudowania w Europie fabryki samochodów Lexus, dementując tym samym doniesienia magazynu „Automotive News Europe”, który napisał, że przekazanie środków na taką inwestycję, która miała powstać w Niemczech lub we Francji, zostało zaaprobowane.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do