Koncern Toyota chce dzięki ofensywie marketingowej zwiększyć w Europie sprzedaż samochodów luksusowej marki Lexus.
W tym roku podwoimy budżet marketingowy Lexusa do 80 mln EUR - zapowiedział szef sprzedaży na Europę Thierry Dombreval w poniedziałkowym wywiadzie dla dziennika Financial Times Deutschland.
W roku ubiegłym budżet marketingowy Lexusa został już zwiększony o 25%. Japoński koncern intensyfikuje działania, które mają na celu mocniejsze zakorzenienie marki Lexus w świadomości klientów kupujących luksusowe auta jak BMW, Mercedes-Benz oraz Audi. Potrwa jeszcze, zanim nam się to uda - przyznał Thierry Dombreval.
W poniedziałek Toyota poinformowała, że nie ma planów wybudowania w Europie fabryki samochodów Lexus, dementując tym samym doniesienia magazynu Automotive News Europe, który napisał, że przekazanie środków na taką inwestycję, która miała powstać w Niemczech lub we Francji, zostało zaaprobowane.
Komentarze opinie