21 kwietnia rozpoczyna się nowa kampania wizerunkowa marki Volkswagen, w oryginalny sposób wykorzystująca rekomendacje znanych osób.
Kliknij, aby powiększyćW spotach reklamowych pojawiają się nazwiska Małgorzaty Foremniak, Magdy Gessler, Sylwii Gruchały, Janusza Gajosa, Jerzego Maksymiuka, Romana Paszke i Allana Starskiego. Wybór postaci nie jest przypadkowy - nie są to "gwiazdy" znane jedynie z tego, że są "gwiazdami", ale ludzie, którzy zapracowali na swój sukces i z tego powodu cieszą się szacunkiem.
"Postanowiliśmy przypomnieć klientom o tym, że samochody naszej marki są w stanie sprostać najwyższym wymaganiom - mówi Michał Bowsza z Kulczyk Tradex. "Zaufanie jakim ludzie obdarzają nasze samochody jest najlepszą rekomendacją dla Volkswagena. Jednocześnie pokazujemy niemal pełen przekrój oferty, z której każdy może wybrać coś dla siebie... i dołączyć do prestiżowego grona właścicieli Volkswagena".
Cały proces przygotowania reklamy, począwszy od koncepcji, przez zdjęcia, aż po montaż odbył się w Polsce. Spoty będą emitowane w kilku wersjach w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych do połowy czerwca.
Komentarze opinie