Z dnia na dzień rośnie liczba i wartość ofert promocyjnych w salonach samochodowych, nie tylko dla aut z rocznika 2004, ale również z bieżącej produkcji. Fiat niezmiennie przyznaje specjalne upusty klientom, którzy w rozliczeniu zostawiają poprzednie auto, bez względu na markę - w zależności od kupowanego modelu wartość upustu wynosi od 1000 do 5 000 zł. Alternatywnie można wybrać darmowy pakiet ubezpieczeń, rozszerzoną gwarancję (5 lat lub przebieg 120 tys. km), rabat lub jeden z kilku kredytów. W salonach Peugeot trwają akcje rabatowe: kupując samochód z 2004 roku można zaoszczędzić do 17 tys. złotych (807-ka z silnikiem benzynowym). Wysokie rabaty otrzymają również klienci salonów Citroena i Renault. Ten ostatni producent oferuje jednocześnie wiele promocyjnych kredytów i leasing na preferencyjnych warunkach.
Atrakcyjną propozycję finansową przygotowało Volvo. Do końca czerwca zwolennicy szwedzkiej marki mają do wyboru trzy nieoprocentowane kredyty, połączone z promocyjnym ubezpieczeniem lub trzy formy leasingu. Darmowe ubezpieczenie przy zakupie niektórych modeli, a dodatkowo rabaty (przykładowo dla modelu Magentis do 11 250 zł, Sorento - do 15 tys. zł), proponuje swoim klientom Kia. Kupując samochody BMW, można skorzystać z pakietu BMW Service Inclusive - to pakiet serwisowy, zapewniający opiekę nad autem na terenie całej Europy w okresie 3 (dla serii 1) do 5 lat (seria 3). Alternatywą może być bezpłatne ubezpieczenie w TU Allianz lub pakiety wyposażenia o wartości od niemal 5000 (seria 1) do ponad 48 tysięcy złotych (seria 5). Bogata oferta promocyjna dostępna jest nieustannie w salonach Skody, Toyoty, Opla, Forda czy Volkswagena. W jakim stopniu promocyjne oferty wpłyną na wzrost sprzedaży nowych samochodów, pokaże czas; niewątpliwie - oznaczają wymierne korzyści dla klientów.
Komentarze opinie