Toyota Motor Europe chce w roku 2008 przekroczyć poziom sprzedaży 1,2 mln sztuk samochodów marki Toyota i Lexus na Starym Kontynencie. Oznacza to osiągnięcie wyznaczonego na rok 2010 celu z dwuletnim wyprzedzeniem.Firma zakłada systematyczny rozwój na rynku zachodnioeuropejskim wraz z większą dynamiką wzrostu w Europie Wschodniej i Rosji, co umożliwi dalszą realizację przyjętych prognoz sprzedaży. Wraz z nowopowstającą fabryką niedaleko Petersburga, która rozpocznie działalność w przyszłym roku jako dostawca modelu Camry, rozwój sprzedaży Toyoty wsparty zostanie istnieniem sieci dziewięciu zakładów produkcyjnych w Europie, dysponujących mocami powyżej 850 tys. samochodów. Na rok bieżący koncern postawił sobie za cel sprzedać na Starym Kontynencie ponad milion aut marki Toyota oraz 48 tys. samochodów marki Lexus. Przy rekordowym poziomie produkcji Toyota chce w 2006 r. dostarczyć 806 tys. pojazdów, 860 tys. silników oraz 575 tys. przekładn
Komentarze opinie