Reklama

W pierwszym kwartale rośnie sprzedaż osobowych Mercedesów

03/05/2006 21:56
Mimo spadku całego rynku o 11% Mercedes-Benz sprzedał w Polsce w pierwszym kwartale bieżącego roku o 200 (45%) samochodów osobowych więcej niż rok wcześniej. Kwartał zamknął się wynikiem 645 samochodów przy 445 autach w roku 2005.

Tak dobry wynik wpłynął znacząco na umocnienie pozycji Mercedes-Benz w całym rynku. Na zwiększenie udziału Mercedesa z 0,67% do 1,10% miał także wpływ dalszy spadek sprzedaży o 11% wszystkich nowych samochodów osobowych w Polsce. ?Poczyniliśmy z naszymi dealerami duże inwestycje i dostosowujemy ofertę do sytuacji panującej na rynku. Klienci samochodów z segmentu premium coraz częściej przy zakupie spoglądają na cenę i jak pokazują wyniki sprzedaży, wychodzimy do nich z właściwą ofertą. Takie modele Mercedesa jak A i C Starline są dla tych, którzy nie tylko zwracają uwagę na komfort, bezpieczeństwo i prestiż, ale także liczą swoje pieniądze. Pierwszy kwartał pokazuje, że obecny rok będzie przełomowy i Mercedes-Benz na przekór całemu rynkowi osiągnie znaczący wzrost - mówi Paweł Miszkowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Mercedes Car Group w Polsce.

W pierwszym kwartale klienci najczęściej interesowali się modelami A i C, które oferowane są w korzystnie skonstruowanej wersji Starline. Sprzedaż Klasy A osiągnęła poziom 144 samochodów. Wzrost również odnotowała Klasa C, która znalazła o 19% klientów więcej niż w 2005 r. W najbardziej prestiżowej Klasie S Mercedes-Benz osiągnął wzrost o 309%. Udział nowej topowej limuzyny z gwiazdą na masce stanowi 68,7% całego konkurencyjnego segmentu.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do