Reklama

Volkswagen reklamuje Polo BlueMotion

04/07/2006 20:39
Wraz z lipcową premierą handlową modelu Polo BlueMotion Volkswagen rozpoczyna w niemieckiej telewizji i prasie kampanię reklamową, której celem jest zwrócenie uwagi szerokiej rzeszy potencjalnych nabywców na nowe auto, wyróżniające się średnim zużyciem paliwa na poziomie zaledwie 3,9 litra na 100 km/h.
Kliknij, aby powiększyćAkcji przewodzi hasło: „Teraz stacje benzynowe będą musiały coś wymyślić”, tak aby skłonić kierowcę superekonomicznego Polo do zatrzymania się, jednak i tak wysiłki te na niewiele się zdadzą.

W przyszłości nazwa BlueMotion występować będzie również w gamie innych modeli VW jako określenie pojazdów, które charakteryzują się rekordowo niskim zużyciem paliwa i są przyjazne dla środowiska.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do