Od listopada 2010 r. Gorzów, lider projektu wraz z partnerami: Kostrzynem nad Odrą oraz gminami Witnica, Lubniewice i Górzyca realizuje projekt „Poprawa efektywności usług świadczonych przez administrację samorządową z powiatów gorzowskiego, słubickiego i sulęcińskiego”. Jest on współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre Rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej. W ramach projektu 54 urzędników, podnosi swoje kwalifikacje zawodowe poprzez szkolenia i studia podyplomowe na dwóch kierunkach: studia menadżerów samorządu terytorialnego (17 osób) oraz prawo i administracja publiczna (37 osób).
Studia podyplomowe uczestnicy projektu realizują w Wyższej Szkole Biznesu w Gorzowie. Obecnie trwa pisanie prac dyplomowych. Studia zakończą się obroną prac dyplomowych w lipcu 2011 r.
Komentarze opinie