Uroczyste podsumowanie zakończenia studiów podyplomowych
Gorzow PL
28/10/2011 12:20
Uroczyste podsumowanie zakończenia studiów podyplomowych realizowanych w ramach projektu „Poprawa efektywności usług świadczonych przez administrację samorządową z powiatów gorzowskiego, słubickiego i sulęcińskiego" odbędzie się dzisiaj o godz. 13.00 w auli Wyższej Szkoły Biznesu.
Od września 2010 r. Gorzów, lider projektu wraz z partnerami: Kostrzynem nad Odrą oraz gminami Witnica, Lubniewice i Górzyca realizuje projekt „Poprawa efektywności usług świadczonych przez administrację samorządową z powiatów gorzowskiego, słubickiego i sulęcińskiego". Jest on współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wartość całkowita projektu to 1. 790. 038 zł, w tym dofinansowanie wynosi 1. 605. 638 zł. W ramach projektu, który zakończy się 31 sierpnia 2012 r., szkoleniem zostanie objętych 375 osób (288 kobiet i 87 mężczyzn). Każdy urzędnik weźmie udział średnio w pięciu szkoleniach. W sumie odbędą 33 rodzaje szkoleń, w tym szkolenia ogólne mające na celu podniesienie umiejętności urzędników w zakresie sprawnej i efektywnej obsługi klientów, budowania jakości i tworzenia pozytywnego wizerunku urzędnika i całego urzędu oraz podniesienie podstawowych kompetencji kadry zarządzającej oraz szkolenia specjalistyczne mające na celu dostarczenie urzędnikom specjalistycznej wiedzy z zakresu niezbędnych aktów prawnych oraz specyficznych zagadnień, z którymi na co dzień spotykają się pracownicy administracji na swoich stanowiskach pracy.
Odbyły się już szkolenia informatyczne dla osób w wieku 45 + pozwalające na podniesienie kompetencji w zakresie obsługi komputera i zakończyły studia podyplomowe (53 urzędników) - prawo publiczne i administracja (37 osób) oraz menadżer samorządu terytorialnego (16 osób). Prowadzona też jest wymiana dobrych praktyk pomiędzy urzędami. Ponadto zdiagnozowano, opracowano i wdrożono systemy służące poprawie jakości świadczonych usług, między innymi na podstawie badań poziomu satysfakcji klientów. Powstał kodeks etyczny pracowników urzędów biorących udział w projekcie. Realizacja projektu przyczyni się do podniesienia poziomu jakości świadczonych usług publicznych.
Komentarze opinie