Reklama

Uroczyste podsumowanie zakończenia studiów podyplomowych

Gorzow PL
28/10/2011 12:20
Uroczyste podsumowanie zakończenia studiów podyplomowych realizowanych w ramach projektu „Poprawa efektywności usług świadczonych przez administrację samorządową z powiatów gorzowskiego, słubickiego i sulęcińskiego" odbędzie się dzisiaj o godz. 13.00 w auli Wyższej Szkoły Biznesu.

Od września 2010 r. Gorzów, lider projektu wraz z partnerami: Kostrzynem nad Odrą oraz gminami Witnica, Lubniewice i Górzyca realizuje projekt „Poprawa efektywności usług świadczonych przez administrację samorządową z powiatów gorzowskiego, słubickiego i sulęcińskiego". Jest on współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wartość całkowita projektu to 1. 790. 038 zł, w tym dofinansowanie wynosi 1. 605. 638 zł. W ramach projektu, który zakończy się 31 sierpnia 2012 r., szkoleniem zostanie objętych 375 osób (288 kobiet i 87 mężczyzn). Każdy urzędnik weźmie udział średnio w pięciu szkoleniach. W sumie odbędą 33 rodzaje szkoleń, w tym szkolenia ogólne mające na celu podniesienie umiejętności urzędników w zakresie sprawnej i efektywnej obsługi klientów, budowania jakości i tworzenia pozytywnego wizerunku urzędnika i całego urzędu oraz podniesienie podstawowych kompetencji kadry zarządzającej oraz szkolenia specjalistyczne mające na celu dostarczenie urzędnikom specjalistycznej wiedzy z zakresu niezbędnych aktów prawnych oraz specyficznych zagadnień, z którymi na co dzień spotykają się pracownicy administracji na swoich stanowiskach pracy.
Odbyły się już szkolenia informatyczne dla osób w wieku 45 + pozwalające na podniesienie kompetencji w zakresie obsługi komputera i zakończyły studia podyplomowe (53 urzędników) - prawo publiczne i administracja (37 osób) oraz menadżer samorządu terytorialnego (16 osób). Prowadzona też jest wymiana dobrych praktyk pomiędzy urzędami. Ponadto zdiagnozowano, opracowano i wdrożono systemy służące poprawie jakości świadczonych usług, między innymi na podstawie badań poziomu satysfakcji klientów. Powstał kodeks etyczny pracowników urzędów biorących udział w projekcie. Realizacja projektu przyczyni się do podniesienia poziomu jakości świadczonych usług publicznych.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do