Co zrobić, by reklamy i billboardy nie szpeciły wyglądu miasta? – odpowiedzi na to i podobne pytania szukać będą uczestnicy Salonu Reklamy Zewnętrznej. Główny cel imprezy to zwrócenie uwagi na problem szpetnych reklam oraz wciągnięcie ich właścicieli i twórców do współodpowiedzialności i współpracy z miastem. Impreza podzielona została na dwie części – konferencyjną i wystawienniczą. Mówi dyrektor Wydziału Promocji i Rozwoju Miasta Małgorzata Pera.
Zdaniem plastyk miejskiej, Igi Januszewskiej, najczęstsze błędy popełniane przy tworzeniu szyldów czy reklam zewnętrznych to niechlujstwo, niedopasowanie do otoczenia i przeładowanie informacją. Jak mówi Iga Januszewska, reklama nie musi wcale być drogą, aby być estetyczną.
Dodajmy, że Salonowi Reklamy Zewnętrznej towarzyszyć będzie plebiscyt na Szyld i Szy(l)derę roku. Ma on na celu wskazanie wzorów i docenienie wysiłków przedsiębiorców, którzy chcą, by ich reklamy były estetyczne.
Salon Reklamy Zewnętrznej odbędzie się w najbliższy piątek w godzinach od 10 do 18 w hali targowej przy ulicy Przemysłowej. W imprezie udział wziąć mogą wszyscy zainteresowani. Wstęp jest wolny.
Komentarze opinie