W lutym spółka FSO sprzedała w Polsce tylko 160 samochodów, podczas gdy wynik styczniowy wyniósł 261 egzemplarzy. "Nasze prognozy na marzec mówią, że sprzedamy około 200 aut - powiedział Jerzy Pniewski, zastępca dyrektora handlowego ds. sprzedaży FSO, dodając: "Nie mamy wystarczającego budżetu reklamowego, podczas gdy w sytuacji kryzysu na rynku agresywna reklama jest wręcz niezbędną."
Obecnie sieć dealerów FSO liczy 49 placówek, co oznacza, że w lutym na jednego dealera przypadało średnio 3,27 sprzedanego auta. Jak radzą sobie w tej sytuacji dealerzy FSO? "Jesteśmy też dealerem Suzuki. Nie mamy innego wyjścia. W lutym nie sprzedaliśmy ani jednego auta z logo FSO - powiedziała Irena Podstolska, kierownik salonu Auto Porada, autoryzowanego dealera FSO i Suzuki.
Tymczasem na Ukrainę FSO wysłała w lutym ponad 3 tys. pojazdów. Tamtejsza firma AvtoZAZ jest odbiorcą ponad 90% polskiej produkcji.
Komentarze opinie