Trzy należące do Grupy PGD dealerstwa Forda - krakowskie Euro Car i Partner oraz warszawskie OMC Motors - zdobyły najbardziej prestiżową nagrodę sieci "The Chairmans Award", przyznawaną za najwyższy poziom obsługi klienta w salonie i w serwisie.
Kliknij, aby powiększyćW konkursie oceniana jest praca salonu sprzedaży oraz serwisu, a jurorami są klienci, czyli najlepsi niezależni eksperci. W obydwu działach punktowane jest spełnienie kilku kryteriów, z których najważniejszym jest osiągnięcie najwyższego poziomu satysfakcji klienta. W szczegółowych kwestionariuszach, składających się z 24 pytań dla klientów salonu i 24 innych dla klientów serwisu, punktowana jest nie tylko wiedza merytoryczna pracowników i jakość wykonanych usług, ale nawet odczucia klienta. Konkurs organizowany i nadzorowany przez europejską centralę Forda, toczy się o nagrodę Prezesa Ford of Europe i stąd jego nazwa - "The Chairmans Award".
Kliknij, aby powiększyć"Otrzymanie nagród przez trzy dealerstwa należące do Grupy PGD dobitnie dowodzi jak wielką wagę przykłada się w tej firmie do jakości obsługi - powiedział Adam Kołodziejczyk, Prezes Ford Polska podczas uroczystości wręczenia nagrody w krakowskim salonie Partner. "Gratuluję nagrody całej załodze, bo jest ona rezultatem zaangażowania wszystkich osób, których praca składa się na to, że klient wyjeżdża z salonu zadowolony."
Komentarze opinie