Reklama

Trwa kuszenie klientów

29/04/2005 09:59
Dealerzy Opla musieli w marcu kupić kilkaset samochodów, aby firma General Motors Polska mogła na początku tego miesiąca rozpocząć specjalny program, który oferuje klientom możliwość trzydniowych testów wybranego auta bezpłatnie. Dzięki tej akcji sprzedaż Opli w marcu wyniosła 3 tys. sztuk. Jak powiedział Przemysław Byszewski, rzecznik General Motors Polska, w naszym kraju przeznaczono do testowania 800 pojazdów i każdy z dealerów powinien dysponować przynajmniej trzema samochodami: Corsą, Merivą i nową Astrą. Dealerzy kupili w marcu około 400 pojazdów, a drugie tyle - wcześniej.

Testy samochodów Opla potrwają w Polsce do końca czerwca. Jak na razie klienci odbyli 1,8 tys. jazd. Kolejny tysiąc chętnych czeka w kolejce.

Jak pisze "Rzeczpospolita", akcja Opla stała się sprawdzianem wytrzymałości finansowej dealerów, którzy musieli zarejestrować i ubezpieczyć auta, a polisy dla modeli testowych są przynajmniej dwukrotnie droższe niż normalnie. Dealerzy mogli otrzymać samochody do testów po wpłaceniu 10% ceny.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do