Reklama

To był dobry rok dla Subaru

28/01/2005 14:05
Rok 2004 był bardzo dobry dla firmy Subaru Import Polska - oficjalnego przedstawiciela Subaru w Polsce. W ciągu 12 miesięcy ubiegłego roku sprzedano 463 samochody - o 205 sztuk więcej niż w roku 2003. Oznacza to przyrost sprzedaży o 80%, co wobec ogólnie negatywnego trendu rynkowego należy uznać za szczególny sukces. Największym zainteresowaniem klientów cieszyły się nowe modele Forester (188 szt.) oraz Legacy (121 sztuk). Według firmy Samar, udział marki Subaru w polskim rynku motoryzacyjnym w 2004 r. kształtował się na poziomie ok. 0,15%. Subaru obok Audi i BMW jest jedną z trzech takich marek na rynku, które niezależnie od koniunktury zdołały w ciągu ostatnich 5 lat osiągnąć stały, konsekwentny wzrost sprzedaży. Również w roku 2005 przewidywane jest utrzymanie tego pozytywnego trendu.

Witold Rogaliki, dyrektor Subaru Import Polska, powiedział: "Bardzo nas cieszy taki wynik. Marka Subaru jest postrzegana w Polsce jako reprezentant pojazdów luksusowych ze sportową duszą, a w tym segmencie nie jest łatwo osiągnąć jakieś oszałamiające wyniki sprzedaży. Notowany rokrocznie wzrost sprzedaży samochodów Subaru jest w dużej mierze efektem coraz większej świadomości zalet naszych modeli. Stały napęd na wszystkie koła, silniki typu "bokser", wysoki poziom bezpieczeństwa czynnego i biernego, niezawodność i wielka przyjemność z jazdy - to cechy wyróżniające Subaru na tle innych producentów. Z pewnością w budowaniu wizerunku pomagają sukcesy Subaru w rajdach samochodowych. Impreza stała się w Polsce autem wręcz kultowym. Ale hitem sprzedaży jest Forester - dynamiczny, bezpieczny z doskonałym układem jezdnym i zawieszeniem, które idealnie radzi sobie na polskich drogach. Cieszy nas to o tyle, że nie prowadziliśmy do tej pory żadnych intensywnych kampanii reklamowych. Po prostu to sami klienci opowiadają o zaletach posiadanych aut swoim przyjaciołom, znajomym. Wśród nabywców Subaru są aktorzy, piosenkarze, prawnicy, lekarze, właściciele firm, kadra menedżerska, ogólnie mówiąc - ludzie sukcesu, dla których samochód powinien posiadać ponadprzeciętne możliwości."
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do