Ruszyła przygotowana przez agencję TBWA kampania promująca nowy rodzinny samochód Nissan Note.
Kliknij, aby powiększyćKampania obecna będzie w telewizji, radiu, prasie oraz na outdoorze do końca kwietnia. Jest prowadzona równolegle na Słowacji, Węgrzech i w Czechach.
Na potrzeby kampanii agencja TBWAWarszawa zaadaptowała cztery filmy reklamowe, spot radiowy, layout prasowy oraz outdoor. Spoty telewizyjne komunikujące o zaletach nowego NISSANA Note emitowane będą w stacjach ogólnopolskich: TVP, TVN oraz Polsat. Ogłoszenie prasowe informujące o przyjaznym dla rodziny finansowaniu zamieszczą na swych łamach Fakt, Wysokie Obrot, Metro, Metropol, Rzeczpospolita, Wprost, Polityka, Newsweek, Motor oraz Auto Świat. Akcja w prasie potrwa do 23 marca. W kwietniu kampania widoczna będzie na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Hasło kampanii Bo mieć dzieci to największa przygoda obecne jest we wszystkich kanałach komunikacji. Reklama telewizyjna nawiązuje do rodzinnego charakteru Nissana Note oraz podkreśla główne zalety modelu, zwłaszcza wszechstronność oraz wielofunkcyjność wnętrza. Jednocześnie spoty telewizyjne i radiowe promują rodzinny weekend w salonach Nissana (25-26 marca), podczas którego odbędzie się konkurs rysunkowy. Zwycięska praca wykorzystana zostanie w kolejnej kampanii promocyjnej marki, a rodzina autora otrzyma Nissana Note na miesięczny okres próbny.
Komentarze opinie