W ciągu najbliższych pięciu lat hinduska firma motoryzacyjna Tata Motors zapowiada rozszerzenie oferty modelowej oraz wejście na nowe rynki europejskie - donosi serwis branżowy "Automotive News Europe". "Zdecydowaliśmy, że nasza firma będzie prowadzić ekspansję, z jednej strony, poprzez ukierunkowanie na rynki, które dopiero zaczynają wchodzić na ścieżkę dynamicznego wzrostu, np. Turcja, a z drugiej strony poprzez wzbogacanie oferty produktowej na rynkach w pełni rozwiniętych, takich jak Europa Zachodnia - powiedział dyrektor pionu samochodów osobowych w Tata Motors.
Na rynkach Starego Kontynentu Tata Motors sprzedaje najwięcej pojazdów we Włoszech i Hiszpanii. Firma ma wzmocnić swoją obecność m.in. w Szwajcarii oraz Europie Wschodniej. Obecnie firma oferuje modele Safari (segment SUV), TL (pickup) oraz Indica (odmiana hatchback i kombi).
Na marcowym salonie w Genewie Tata Motors zaprezentował publiczności studyjną wersję siedmioosobowego auta o nazwie Xover, jednak jak powiedział przedstawiciel firmy model produkcyjny będzie gotowy dopiero za kilka lat.
Komentarze opinie