Reklama

Szybki wzrost wartości marki Hyundai

06/08/2007 22:27
Hyundai zajął 72. miejsce w rankingu wartości marek "2007 Best Global Brands" przygotowywanym przez "Business Week" oraz Interbrand. Marka Hyundai poprawiła swój wynik sprzed roku o trzy miejsca w górę, pokonując znanych konkurentów takich jak Porsche, Lexus i Nissan.
Siła marki Hyundai Motor Company szybko rośnie. Od 2005 roku, czyli momentu pojawienia się w prestiżowym rankingu najlepszych marek świata, kiedy zajęła 84. miejsce, Hyundai konsekwentnie zwiększa swoją wartość. W 2006 roku Hyundai był 75., a w tym roku 72. z wyceną na poziomie 4,5 miliarda dolarów. Wartość marki wzrosła z roku na rok o 9%. W rankingu wartości marek motoryzacyjnych 2007 Hyundai zajmuje 8. pozycję przed Porsche, Lexusem i Nissanem.

„Proces zarządzania marką jest wsparty ciągłą poprawą jakości naszych produktów oraz zróżnicowaniem gamy modelowej - powiedział Brandon Yea, wiceprezes ds. strategii marki.

Postrzeganie marki Hyundai przez klientów zmienia się z powodu gwałtownego wzrostu jakości samochodów. Ten proces napędza także stały wzrost sprzedaży oraz zwiększa zaufanie do marki zarówno klientów, jak i dealerów.

Dążenie firmy Hyundai do równowagi między rozwojem ilościowym i jakościowym sprawiło, że zarządzanie marką stało się priorytetem. Ten cel jest realizowany na wielu poziomach poprzez wywieranie wpływu na dobór stylistyki, marketing i komunikację, jak również sprzedaż i obsługę posprzedażną.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do