Gorzowscy pracownicy administracji rządowej będą się szkolić, jak sympatycznie i kompetentnie obsługiwać klientów. Wszystko w trosce o jak najwyższą jakość świadczonych usług i zadowolenie klientów. Jak nam powiedział rzecznik wojewody Paweł Siminiak, Lubuski Urząd Wojewódzki został zakwalifikowany przez Kancelarię Premiera do udziału w projekcie „ Klient w centrum uwagi” i stąd już na początku czerwca w Gorzowie zostanie zorganizowane pierwsze ze szkoleń.
Tymczasem gorzowianie, których zapytaliśmy o zdanie, przyznają, że problemów z uprzejmością urzędników nie mieli, ale szkolenia to dobry pomysł.
Jak dodaje rzecznik wojewody, efekty szkolenia zostaną oczywiście sprawdzone. W całym kraju, w stu losowo wybranych urzędach, przeprowadzone zostaną badania poziomu satysfakcji petentów z załatwianych spraw. Całe przedsięwzięcie potrwa do końca marca przyszłego roku.
Komentarze opinie