„Z różnic tworzymy tradycje” to hasło świątecznej kampanii zrealizowanej przez Biuro Promocji Miasta Gorzowa. Twarzami kampanii są ludzie związani z miastem.
Świąteczne bilbordy mają pięć odsłon. Na każdym z nich prezentowana jest grupa osób powiązanych ze sobą a jednak całkiem różnych. Wśród nich znaleźli się między innymi artyści, przedstawiciele różnych wyznań i kultur, przedstawiciele gorzowskiego świata sportu i politycy. – Gorzów to przystań dla wielu różniących się ludzi – mówi dyrektor biura promocji Małgorzata Pera.
Jedną z twarzy świątecznej kampanii jest dwukrotny mistrz olimpijski Tomasz Kucharski. – Dla mnie była to doskonała zabawa i cieszę się, że mogłem wziąć udział w tym przedsięwzięciu – mówi wioślarz.
Na wspólnym bilbordzie spotkali się także trzej duchowni: proboszcz gorzowskiej Parafii Ewangelicko–Augsburskiej, zakonnik i kapłan ze Zgromadzenia Misjonarzy Oblatów Bogusław Barański oraz proboszcz parafii prawosławnej w Ługach i Brzozie ks. Artur Graban.
Biskup Ewangelickiego Duszpasterstwa Wojskowego ks. ppłk Mirosław Wola cieszy się, że Gorzów dostrzega różnorodność.
Kampania kosztowała miasto blisko 2 tysiące złotych. Bilbordy wiszą w pięciu miejscach Gorzowa.
Komentarze opinie