W Hali Targowej przy ul. Przemysłowej 14-15 pojawiły się firmy związane z branżą reklamową, projektanci i producenci nośników informacji wizualnej dla przestrzeni publicznych. – Wystawcy prezentują zarówno reklamę mobilną, tradycyjną, a także najnowsze technologie, jak folie dotykowe – mówi Iga Januszewska, plastyk miejski, inicjatorka targów. Salonowi, przygotowanemu przez wydział rozwoju i promocji Urzędu Miasta towarzyszy konferencja dotycząca wpływu reklamy zewnętrznej na wizerunek miasta, z udziałem profesjonalistów związanych z tą dziedziną. Tematy wystąpień to - „Reklama w przestrzeni miasta a kreowanie jego pozytywnego wizerunku”, „Perspektywy i możliwości regulacji problemu reklamy zewnętrznej w świetle projektowanych przez Ministerstwo Infrastruktury zmian prawnych“, „Czy Gorzów jest przereklamowany?”, „Problemy stosowania prawa reklamy zewnętrznej”, „Nieszablonowa reklama w epoce szumu informacyjnego czyli „Kreatywność, głupcze!” oraz „Oczy mnie bolą - informacja i reklama w mieście”.
Wszyscy zainteresowani mogą nie tylko pojawić się dzisiaj na targach, ale uczestniczyć w konferencji, która potrwa do godz. 18.00. O godz. 16.00, organizatorzy zapraszają na ogłoszenie wyników plebiscytu na „Gorzowski SZYLD i SZY(L)DERĘ ROKU”.
Komentarze opinie