W pierwszym w Polsce badaniu reputacji marek Premium Brand 2006, organizowanym przez SMG/KRC oraz magazyn "Forbes", lider w produkcji akumulatorów na polskim rynku Centra SA zdobył tytuł Marki Wysokiej Reputacji.
Kliknij, aby powiększyćPremium Brand 2006 jest projektem promocyjnym, którego celem jest zbadanie reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku. Badanie zostało przeprowadzone na przełomie kwietnia i maja, na grupie 1,5 tys. reprezentatywnych respondentów przez instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC. Nad poprawności przebiegu całego procesu czuwała firma audytorska KPMG. Reputację marki w Premium Brand oceniali najbardziej obiektywni, wymagający i decydujący o jej sukcesie rynkowym eksperci, czyli konsumenci - osoby, które na co dzień mają kontakt z markami, dokonują wyborów, decydują o zakupie tego czy innego produktu.
Poznańska Centra zdobyła nagrodę w kategorii "motoryzacja" (w sumie zbadano marki w 8 kategoriach - m.in.: artykuły spożywcze, media, finanse). Ostateczne wyniki wraz z przyznaniem tytułu Marki Najwyższej Reputacji 2006 w Polsce odbędzie się na specjalnej gali 22 czerwca w Sali Kongresowej w Warszawie. Wtedy też zostanie ogłoszony pełen ranking Marek Wysokiej Reputacji.
Akumulatory produkowane w Poznaniu od lat są znane i cenione przez użytkowników nie tylko w Polsce, ale niemalże w całej Europie Środkowowschodniej. O ich jakości świadczy choćby fakt, iż produkty Centry dostarczane są na tak zwane pierwsze wyposażenie do fabryk Forda, Toyoty i Fiata. Dzięki spełnianiu co roku wszystkich restrykcyjnych norm firma posiada niezbędne w branży motoryzacyjnej certyfikaty, w tym ISO/TS 16 949 oraz ISO 14 001, a także od kwietnia 2005 r. prestiżowy, oznaczający przynależność do ścisłej światowej czołówki certyfikat Ford Q1.
Komentarze opinie