W mijającym roku Ford Polska Sp. z o.o. sprzedała rekordową liczbę 31 226 nowych pojazdów, osiągając również rekordowy udział w rynku w wysokości 8,81%. Pomimo drastycznego spadku sprzedaży samochodów nowych w Polsce, firma Ford odnotowała, jako jedna z dwóch w pierwszej dziesiątce najchętniej kupowanych marek, ponad 20% wzrost sprzedaży.
Osiągnęliśmy rekordowe wyniki sprzedaży nowych samochodów oraz zadowolenie klientów z usług świadczonych przez autoryzowanych dilerów. Mówi Adam Kołodziejczyk, prezes Ford Polska Sp. z o.o. Cieniem na tym, obrazie kładzie się import ponad 800 000 samochodów używanych, który w znaczący sposób wpłynął na rynek nowych samochodów w ubiegłym roku. Bez zdecydowanych i szybkich działań odpowiednich instytucji, rok 2005 może okazać się kolejnym, w którym rynek nowych samochodów nadal będzie malał" - dodaje Prezes Kołodziejczyk.
Komentarze opinie