Reklama

Sukces pierwszej połowy roku działalności Nissan

09/07/2006 23:03
1 stycznia do Nissan Sales Central & Eastern Europe z siedzibą w Budapeszcie dołączyła Polska, największy rynek w tym regionie jako czwarty kraj w grupie Regional Business Unit. Nissan stał się prekursorem takiej koncepcji i struktury zarządzania firmą. Na efekty nie trzeba było długo czekać. Tak w całej grupie jak i w Polsce Nissan po zakończeniu pierwszego półrocza działalności odnotował duży sukces. Idąc śladami sukcesu Nissan Sales Central & Eastern Europe, wkrótce zostaną utworzone trzy kolejne RBU w Europie.
Sukces Nissana osiągany jest m.in. dzięki wprowadzeniu i realizacji programu Value-up, który zakłada 4,2 mln sztuk do końca roku finansowego 2008 oraz wzrost zapewniony dzięki produktom, nie tylko ekspansji geograficznej. Dzięki temu programowi Nissan pochwalić się może najwyższym zyskiem operacyjnym wśród globalnych koncernów samochodowych.

W Polsce, pomimo ogólnego spadku sprzedaży, Nissan względem pierwszego półrocza roku ubiegłego podwyższa swój udział w rynku do poziomu 3,12% a w samym maju i czerwcu osiągnął rekordowe 3,8 oraz 3,76%. Również w segmencie aut użytkowych Nissan staje się coraz silniejszym graczem i zwiększył swój udział w rynku do 2,77% (ponad 3-krotny wzrost). Wzrosła także sprzedaż części zamiennych (6%) i akcesoriów (29%). Otwierane są też nowe punkty dealerskie: Kraków, Chorzów, a kolejne inwestycje są w toku m.in. w Warszawie i Poznaniu.

Polscy klienci doceniają jakość i wysoką wartość produktów Nissana, model Note zdobywa coraz większą popularność. Nabyło go już 538 osób od czasu premiery w marcu. Navara zdobywa nagrody i jest niekwestionowanym liderem wśród pickupów, na ten samochód zdecydowało się 309 nabywców. Także popularność najmniejszego modelu z oferty Nissana, Micry, wciąż wzrasta. W stosunku do pierwszej połowy roku 2005 sprzedaż wzrosła o 184 sztuki.

Satysfakcję klientów Nissan osiąga dzięki wysokiej jakości, wprowadzanych innowacjach, dbałości o standardy i zadowoleniu klienta. W kolejnych miesiącach Nissan planuje dalszy wzrost sprzedaży m.in. dzięki modelom Note, Tiida, Qasqhai oraz dostawczemu Cabstarowi.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do