Reklama

Sukces marki Mercedes-Benz

27/03/2006 22:57
Ogłoszone zostały wyniki drugiej polskiej edycji międzynarodowego konkurs „Superbrands”. Na liście najlepszych marek znalazło się 257 pozycji. Mercedes-Benz utrzymał swoją niekwestionowaną pozycje jako najbardziej „super” marka samochodowa w Polsce oraz trzecią pozycję w generalnej punktacji, za Coca Colą i Nokią.
Supermarki wybierane były przez 26 członków tzw. Rady Marek, którą stanowią eksperci w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. Ocenie poddano ponad 1,5 tys. marek konsumenckich. Każdy z jurorów oceniał marki w skali od 1 do 20 punktów. Żeby wejść na listę „supermarek”, marka musiała uzyskać 12 pkt. Ten warunek spełniło 257 marek.

Po raz pierwszy w Polsce ogłoszono też wyniki międzynarodowego konkursu „CoolBrands”. Wśród 292 „CoolBrands” nie zabrakło takich marek jak: Mercedes-Benz, Chrysler 300C, Chrysler PT Cruiser, Jeep oraz smart.

Pierwsza edycja „Superbrands” odbyła się w roku 1994. Organizacja działa już w 46 krajach. W ubiegłym roku po raz pierwszy przeprowadziła konkurs w Polsce i wydała stosowny album.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do