Reklama

Sukces BMW w badaniu zadowolenia japońskich klientów z obsługi dealerskiej

26/11/2006 15:25
Marka BMW zwyciężyła w piątej edycji badań poziomu zadowolenia japońskich klientów z obsługi w salonie dealerskim - poinformowała ceniona firma analityczna J.D. Power and Associates.Badania przeprowadzono w lipcu i sierpniu bieżącego roku. Wskaźniki satysfakcji klienta obliczono na podstawie opinii niemal 6 tys. osób, które oceniały zachowanie i obsługę przez pracowników salonu, wygląd obiektu, formalności związane z finansowaniem i ubezpieczeniem zakupu oraz przebieg dostawy.Czołowa dziesiątka marek ujętych w zestawieniu przedstawia się następująco (uwagę zwraca dopiero trzecia pozycja najwyżej sklasyfikowanej rodzimej marki, jaką jest Honda):1. BMW (110 punktów)2. Volkswagen (107)3. Honda (105)4. Mitsubishi (104)5. Mazda (103)6. Nissan (103)7. Toyota (103)średnia ocena dla branży - 1038. Subaru (100)9.Mercedes - Benz (99)10. Suzuki (9
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do