Serwis Hummer.com jest dla osób kupujących nowe auta w USA najbardziej użytecznym narzędziem spośród wszystkich oficjalnych stron internetowych producentów - wynika z najnowszego rankingu opublikowanego przez renomowaną firmę JD Power & Associates.
Publikowany dwa razy do roku raport ma za zadanie określić to, na ile informacje zawarte na oficjalnych stronach internatowych producentów są użyteczne dla osób przymierzających się do kupna nowego samochodu. Łączna ocena uwzględnia cztery podstawowe czynniki: wygląd serwisu, szybkość ładowania się, rozmieszczenie elementów na stronie oraz informacje/zawartość.
Ten ostatni element składowy, który stanowi 36% łącznej noty, obejmuje m.in. informacje na temat wyposażenia i specyfikacji, zdjęcia, narzędzia do konfiguracji, kalkulatory dotyczące płatności za auto, jak również adresy punktów sieci dealerskiej.
Marka Hummer zdobyła w rankingu pierwsze miejsce, uzyskując 870 na maksymalnie tysiąc punktów. Jest to wynik o 12 punktów lepszy w porównaniu z wcześniejszym badaniem, przeprowadzonym w lutym. Na kolejnych miejscach listy znalazły się kolejno Kia, Suzuki, Pontiac oraz Subaru.
Oto lista marek, które w rankingu wypadły lepiej niż średnia, która dla całej branży motoryzacyjnej wyniosła 838 punktów:
1. Hummer (870)
2. Kia (864)
3. Suzuki (863)
4. Pontiac (859)
5. Subaru (859)
6. Honda (856)
7. Mitsubishi (854)
8. Saab (853)
9. Buick (850)
10. Lexus (848)
11. BMW (846)
12. Mercury (846)
13. Cadillac (845)
14. GMC (845)
15. Chevrolet (843)
16. Dodge (843)
17. Chrysler (840)
18. Land Rover (840)
19. Mazda (840)
Komentarze opinie