Od jesieni minionego roku 12 samochodów testowych Ssangyong było nieustannie wykorzystywane do prezentacji marki. Jednak nawet tuzin aut ledwo zaspokajał zainteresowanie dziennikarzy. Od chwili wejścia na polski rynek Ssangyong rozszerzył do czterech różnych modeli oferowaną paletę aut, którą dodatkowo uzupełnia specjalna Limitowana Edycja oraz sezonowe promocje.
Wszystkie sprzedawane w Polsce modele marki wzięły udział w ponad 70 testach redakcyjnych. Około 230 razy wypożyczono samochody do jazd testowych. Pula aut testowych pokonała łącznie prawie 300 tys. km bez żadnej awarii. Wszystkie auta z parku prasowego Ssangyong Poland przejechały więc łącznie od jesieni ubiegłego roku ponad siedem razy długość równika. Przez pół roku działalności Ssangyong zorganizował ponad 20 edycji swojej unikalnej Szkoły Jazdy Terenowej. W tych specjalnych lekcjach w terenie, pod okiem instruktorów, czołowych polskich kierowców rajdów samochodowych off-road, przeszkolono prawie pół tysiąca uczestników - posiadaczy aut Ssangyong, potencjalnych nabywców, dziennikarzy oraz laureatów konkursów przeprowadzonych z różnymi mediami.
Zimą Ssangyong przekazał cztery Rextony dla ratowników Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Ssangyong jest także sponsorem internetowego serwisu GOPR oraz partnerem programu "Z Dwójką bezpieczniej" w TVP2.
"Dziękuję wszystkim za zainteresowanie naszą marką, jakie odnotowaliśmy już na naszej pierwszej konferencji prasowej i prezentacji 12 października ubiegłego roku. Nasze zadomowienie się na rynku, rozwój sieci dealerskiej oraz dynamiczny wzrost sprzedaży zawdzięczamy dobremu przyjęciu w mediach. Doceniono solidną technologię ekonomicznych silników wysokoprężnych połączoną z doskonałym zachowaniem w terenie i wysokim poziomem wyposażenia - powiedział Stefan Kuźmiński, Dyrektor Generalny Ssangyong Poland.
Komentarze opinie