W sierpniu tego roku Grupa BMW dostarczyła klientom 99 193 auta marki BMW, MINI i Rolls-Royce, co stanowi 23,2-procentowy wzrost w porównaniu do tego samego miesiąca rok wcześniej. Sprzedaż skumulowana w okresie ośmiu pierwszych miesięcy 2005 roku wyniosła 856 731 aut i była o 11,4% wyższa niż przed rokiem.
Sprzedaż marki BMW wzrosła w sierpniu o 23,9%, do 85 079 sztuk, a skumulowana o 11%, do 717 051 sztuk. Przyczyniła się do tego rosnąca popularność nowego sedana Serii 3 (+48,4% r/r w sierpniu) oraz nowej Serii 7 (+29,3% r/r). Nowa Seria 1 obchodzi w tym miesiącu okrągłą rocznicę wprowadzenia na rynek. Do tej pory sprzedano już 136 246 tych aut.
Sprzedaż MINI wzrosła w sierpniu o 19% r/r, a sumaryczna - o 13,3%. Najwięcej sprzedano tych aut w Wielkiej Brytanii i U.S.A.
W tym roku klienci zakupili również 389 sztuk modelu Phantom marki Rolls-Royce (+13,8% r/r).
Komentarze opinie