Koncern samochodowy Fiat, coraz częściej angażujący się w wydarzenia sportowe, może pochwalić się nowym, wyjątkowym bohaterem kampanii reklamowej - Andrew Howem.Mistrz Europy w skoku w dal odebrał 11 grudnia w Mirafiori Motor Village nowy samochód Grande Punto z okazji podpisania rocznego kontraktu z koncernem. Umowa, oprócz podstawowych założeń, przewiduje różne nagrody i premie motywacyjne z okazji ważniejszych osiągnięć sportowca. Zakłada też realizację kilku kampanii reklamowych z pochodzącym z Los Angeles sportowcem w roli głównej. Andrew Howe został twarzą Fiata nie tylko ze względu na fakt, iż posiada niezaprzeczalne umiejętności sportowe, dzięki którym w sierpniu został mistrzem Europy w skoku w dal, lecz także ze względu na image, który doskonale współgra z wizerunkiem marki. Howe to wszechstronny atleta, wiodący prym nie tylko w skoku w dal (jego osobisty rekord to 8,41 m), lecz także w biegu na 100 metrów (10,27 sekundy), w biegu na 200 metrów (20,28 sekundy) oraz w biegu na 400 metrów (46,03 sekundy
Komentarze opinie