W roku 2003 dystrybutor Cadillac & Corvette Europe mówił o planach osiągnięcia do 2005 r. rocznej sprzedaży 7,5 tys. samochodów na Starym Kontynencie, z czego połowa miały być to auta marki Cadillac. Jednak od stycznia do sierpnia bieżącego roku firma sprzedała w krajach Europy Zachodniej i Centralnej 3 686 pojazdów, z czego około 1,5 tys. były to samochody marki Cadillac, a tysiąc - Corvette. Jak zauważa serwis motoryzacyjny "Automotive News", w takim tempie nie uda się raczej osiągnąć prognozowanego wyniku 3 750 sprzedanych Cadillaców.
Lepiej wygląda realizacja planów sprzedaży dla marki Corvette, która do końca bieżącego roku powinna znaleźć w Europie około 1,5 tys. nabywców.
Tymczasem Cadillac & Corvette Europe zapowiada rozpoczęcie największej w swojej historii akcji marketingowej, która poprzedzi debiut rynkowy nowego Cadillaca BLS, spodziewany wiosną przyszłego roku. Oprócz szeregu specjalnych przedsięwzięć przygotowana zostanie specjalna strona internetowa poświęcona BLS wraz z intensywną kampanią banerową.
Komentarze opinie